sobota, 30 grudnia 2017

CZY TU MIAŁO MIEJSCE UGRYZIENIE W RĘKĘ ???????

PROSZĘ O OCENĘ PONIŻSZEGO MATERIAŁU CZY PRZECHODZENIE CHODNIKIEM UPOWAŻNIA RODZINĘ Ś. DO KIEROWANIA DO MNIE SŁÓW CYT. wypieprzaj na swoją stronę , to jest moja zieleń ,mój chodnik ,nie będziesz tutaj chodził . 
Po napaści z gazem na nas rodzina Ś. żeby wybielić się podała kolejne oskarżenia.  Podczas napaści najpierw uderzył w klatkę ręką moją partnerkę. Następnie  używając gazu pieprzowego po ocenie Policji większości opakowania kierują zawiadomienie, że mój pies ugryzł syna  Marcina Ś. podczas psikania gazem. Lekarz  RODZINNY nadmienię ,małżonka obrońcy  (były sędzia)rodziny Ś. wydaję zaświadczenie ,że rana na ręce Marcina Ś. JEST OD UGRYZIENIA.
Jednakże Policjantka prowadząca sprawę po zapoznaniu z materiałem cyt. nie było w tym przypadku żadnego ugryzienia w rękę. Układy w Sądzie gdzie oprawca za użycie gazu skazany na 6 mies.w zawieszeniu na dwa i 500 zł .Natomiast ja za nagranie kibla w garażu 10 miesięcy na 3 lata i 15000 tys. za rzekome nękanie. Sąd Grunwald i Jeżyce oraz  prokuratura powiela opinię Sądu oni też tak twierdzą : 
że pies wskoczył mu na plecy i ugryzł w prawą rękę.
Natomiast rodzina Ś. zeznawała ,że mój pies ugryzł go w prawą rękę.
Fałszywe zeznania nie zostały dostrzeżone czy prokuratura to nieudolny twór urzędniczy.

-Sami oceńcie czy jak używał gazu psikając mi w twarz pies ugryzł go w prawą  rękę ,

-czy też wskoczył mu na plecy 

-czy też pociągnął go za koszulkę .

Chodził po napaści po posesji i widać prawą rękę oceńcie czy doszło do ugryzienia ?
Tak w Sądzie Grunwald i Jeżyce sędziowie reprezentują niezawisłość....................................

czy doszło do ugryzienia CZY SĄD ma racje?


ugryzienie rzekome minuta  11.46      
 prawa ręka minuta 12.00 do 14.37 minuty  mycie twarzy gość z pojemnikiem na gaz na posesji czy ma ślady po ugryzieniu


DLA OCENY SPOŁECZEŃSTWA PODDAJĘ MATERIAŁ PROSZĘ O OCENĘ I WPISY Z OPINIĄ KAŻDEGO KTO Z TYM SIĘ ZAPOZNAŁ. POZOSTAJE MI PODDANIE PAŃSTWA OCENIE .
Proszę o przyjrzenie się całości materiału i wpisy z podzieleniem się spostrzeżeniami i swoją obiektywną opinią. Za każdą wypowiedż będę wdzięczny mam na celu opinie przedłożyć w Ministerstwie Sprawiedliwości ponieważ nie można inaczej przebić tego muru niesprawiedliwości.Sędzia prowadzi na sali swoje prywatne rozgrywki  gdzie nie ma miejsca na analizę materiału lecz  wyrok podyktowany emocjonalnym negatywnym nastawieniem do nas .


TREŚĆ UZASADNIENIA PROKURATURY BAZUJĄCEJ NA POSTANOWIENIU SĄDU ;






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz